Hej godingar! ♥

Hej alla underbara bloggmänniskor. Vad har hänt idag då? Jo, jag har varit på en trög dag i skolan, men med en massa skratt. Just nu hänger jag med Johanna, vi har det jättemysigt. Har städat mitt rum, det var verkligen på tiden det! Kom av mig lite då och då, men ska man städa måste man ju ha lite roligt också! ;)

Det blev jättefint och rent. Ska bädda sängen och byta lakan och sådant när Johanna gått, men det tar nog ett tag, haha. Men ska träna lite på mitt Tyska prov som är imorgon, fuck my life känsla fick jag faktiskt där. Men jaja, Tyska är inte det viktigaste i skolan bland betyg och sånt. Jag kommer inte prata så mycket tyska i framtiden, tyvärr. Eller ja, tyvärr kanske man inte ska säga, men ni förstår.

Nu måste jag faktiskt plugga Tyska! Så ha en jättemysig fortsatt måndagskväll med en massa roliga serier!
Puss!


/ Matilda (min tumme är stor, hihi.)



kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

ja det är det :)

2012-03-06 @ 07:14:00
URL/din blogg: http://lillajagange.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback